Σελίδες

Δευτέρα 17 Οκτωβρίου 2011

Απολογισμος

Θελω να γραψω
Να γραψω για ολα οσα εχω μεσα στην ψυχη μου
Η ψυχη μου δεν θελει να δωσει αλλο
Δεν εχει
Τα εδωσα ολα αλλου
Για μενα πια
Για μενα δεν εμεινε τιποτα
Τα τραγουδια που με κανουν να κλαιω
Φοβαμαι
Θα ξεχαστω καποτε
Θα με ξεχασουν
Τους ανθρωπους φοβαμαι
Την ανθρωποτητα που αγαπω
Και ας μην το αξιζει
Εγω γιατι να αξιζω μνημες;
Μ'αρεσει να ονειρευομαι
Να κοιμαμαι
Τα ψεματα
Να θυμαμαι
Να νοσταλγω
Οι αληθειες
Οι αληθειες;
Φοβαμαι
Θελω να γραψω
Να ζωγραφισω
Να δημιουργησω
Να πραξω
Τα χρωματα
Το σκοταδι
Να διαλεξω μια ζωη
Εγινα αχαριστη
Με εκαναν
Οχι
Λιγακι ευθυνη για συγκινηση
Ζωες
Ενα επισοδιο ακομα και μετα η δικη μου
Απολογισμος
Αντεξα την κοινωνια
Κανενας τιτλος ηρωα
Οχι πως ζητησα
Συμβιβαστηκα
Και αυτη εμαθε να με ανεχεται
Για να μεγαλωνει ο αριθμος της
Μια μικρη απογοητευση
Η κενοτητα του στοχου
Η χαρα
Ο πονος
Τα συνηθησμενα
Μια συμμετρια δηθεν ασυμμετρη
Ο ενοχος ποθος της αναγνωρισης
Η ματαιοδοξια
Και θελω να γραψω
Γιατι τελικα;
Για τι;


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου